پرسش های متداول

با سلام خدمت همه شما همراهان گرامی

همانگونه که استحضار دارید ، حجم بالای بازدید کننده و مخاطب عملا فرآیند پشتیبانی را با کندی مواجه می نماید که با این سرعت پایین مغایر با اهداف و شعارهای ویترین است ، لذا به جهت ارائه بهینه خدمات و سرویس های پشتیبانی ، در این بخش گوشه ای از رایج ترین پرسش ها و مشکلات کاربران را جهت مطالعه و بررسی گردآوری نمودیم . خواهشمندیم قبل از ارسال تیکت پشتیبانی حتما یکبار این سولات مرور نمائید زیرا ممکن است پرسش سوال شما در همین بخش پاسخ داده شده باشد . برای مطالعه پاسخ ها فقط کافیست بر روی علامت  قرارداده شده در کنار پرسش ها کلیلک نمائید .

آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

بله، شما می‏‌توانید در هر زمان مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار کافی‌ست پس از وارد کردن ایمیل و رمز عبور وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه «حساب کاربری من» به صفحه‏‌ «مشاهده و تغییر اطلاعات» بروید و اطلاعات خود را ویرایش کنید.

رمزعبور خود را فراموش کرده‌ام، باید چکار کنم؟

زمانی که گزینه «رمز عبور را فراموش کرده ام» را بزنید پسورد جدیدی برای ایمیل شما ارسال خواهد شد.

چرا برای خرید از ویترین، حتما باید در سایت عضو باشم؟

تیم پشتیبانی به کلیه مراحل فرایند خرید و فروش از زمان ثبت درخواست تا مرحله تحویل جنس به مشتری نظارت می‌کند. ثبت‌نام در ویترین باعث تسهیل در پیگیری محصولات و ارایه خدمات بهتر به مشتری می‌شود.

آیا لازم است که بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با ویترین تماس بگیرم؟

پس از ثبت سفارش، پیامکی از طرف ویترین برای شما ارسال خواهد شد تا از آغاز روند خرید خود مطمئن شوید اما در عین‌حال می‌توانید برای اطمینان بیشتر، با خدمات مشتریان نیز تماس بگیرید.

شرایط تحویل کالا در ویترین چگونه است؟

زمان و هزینه‌های تحویل کالا و نحوه پرداخت را می‌توانید به‌طور کامل در بخش شرایط تحویل کالا در سایت مطالعه فرمایید.  

آیا می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت ویترین با وضعیت موجود مشخص شده‌‏اند.

می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟

تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید. پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با واحد پیگیری سفارشات تماس بگیرید.

آیا کالاهای عرضه شده در ویترین ، اورجینال ، نو و پلمپ شده و مطابق با اطلاعات سایت هستند؟

بله. کالاهای موجود در انبار ویترین دارای گارانتی اصالت کالا بوده و دارای ضمانت‌نامه معتبر میباشد.

آیا تعداد خرید از یک کالا در ویترین محدودیتی دارد؟

درحالت عادی هیچ گونه محدودیتی در سفارش کالا از ویترین وجود ندارد و در صورت سفارش بیش از اندازه موجود حتما هماهنگی های لازم انجام خواهد شد .

چگونه باید مبلغ سفارش خود را پرداخت کنم؟

* پرداخت از طریق درگاه اینترنتی موجود در سایت و توسط کارت‌های عضو شتاب

* پرداخت در محل

ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

گاهی ممکن است که چنین اتفاقی بیافتد اما ظرف مدت ۷۲ ساعت به حساب شما بازگردانده خواهد شد

آیا امکان خرید به صورت اقساط یا چک وجود دارد؟

خیر. در حال حاضر کلیه فروش ویترین به صورت نقدی میباشد.