درباره ویترین

درباره ویترین - گروه ویترین - فروشگاه همواره حراج و تخفیف

درباره ویترین - گروه ویترین - فروشگاه همواره حراج و تخفیف

پویا محمودی

(خالق ویترین و مدیر ارشد)

درباره ویترین - گروه ویترین - فروشگاه همواره حراج و تخفیف

اکرم خانی

(مدیر بازرگانی)

درباره ویترین - گروه ویترین - فروشگاه همواره حراج و تخفیف

هادی حسین زاده

(مسئول امور قراردادها)

ویترین به عنوان یک ایده ی اقتصادی و خلاقانه در بهمن ماه ۹۶ با هدف جذب مشتری برای مشاغل و همینطور تسهیل خرید برای خریداران عام طراحی شد . هدف اصلی ویترین این است که در میان هیاهوی بازار و جذابیت های کاذب و همینطور قیمتهای متفاوت و کیفیتهای غیرقابل اندازه گیری ، شرایطی را بوجود آورد که خریدار بدون صرف چندین ساعت وقت و گشتن در بازار و پاساژها خیلی سریع و ملموس ، محصول و کالای مورد نیاز خود را با آگاهی از حداقل قیمت موجود در بازار پیدا نموده و بجای اینکه به چندین فروشگاه  طی چند ساعت یا روز مراجعه کند ، یک سایت را طی چند دقیقه بازدید نموده و سپس محصول دلخواه خویش را با قیمتی منطقی بیابد

رکود بازار در سال جاری اجتناب ناپذیر نشان میدهد و در این دوره دیگر رقابت بر سر کالا و یا جذب مشتری نیست ، بلکه فردا رقابت بر سر روش متقاعد ساختن مشتری است که از شما کالای خود را تهیه و خرید نماید . زمانی بود که مغازه داران با ویترین های جذاب و شعارهای محرک ذهن مشتری را تشویق به خرید می کردند اما امروزه با این سیل موازی کاری و تعدد مراکز عرضه ی محصول و همینطور کم شدن روزانه ی مشتریان حضوری ، رقابت بر سر ورود مشتری به مغازه نیست بلکه رقابت بر سر متقاعد کردن مشتری از درب منزل به قصد خرید است و ما در ویترین بخوبی این اهداف را فراهم آورده ایم

گروه فروشنده گان ما در اصل تقسیم بندی مشتریان مغازه دار در چند گروه خاص و تخصیص زیرمجموعه به آنهاست . ما در این تقسیم بندی بگونه ای طراحی نموده ایم که هر شخص و با هر سلیقه ای بتواند کالایی که مدنظر دارد را پیدا نموده و خریداری نماید . اساس ویترین همین است ، معرفی مراکز عرضه و مغازه هایی که کالاهای با کیفیت و با قیمت مناسب عرضه می کنند.این رسالت ویترین است